Skolan och mitt huvud måste verkligen hata mig

Orkar inte med min huvudvärk just nu som jag har haft hela veckan, åhh känns inte som att veckan kan bli mycket värre. Hade min första spanskalektion idag och den är väl orsaken till att jag bara vill skita i allt som har med spanska att göra. Tror jag ska lägga mig ner i min säng och inte stiga ur den förens det är helg, lov eller kanske inte ens förens skolan är över.
Känner mig stressad, ledsen och less på det mesta just nu. 
 
Lite roligt i det tråkiga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Know the feeling liksom.. Efter flera år av skola, typ hela livet, så blir man less tillslut. Nästan lika ledsen som kissen där hehe ;)

2012-08-29 @ 22:06:39
URL: http://emmmasjodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0