Dagen efter

Blev på lite bättre humör igår när Niklas hade gjort glass och mös med mig hela kvällen. Älskar verkligen min pojkvän.
Sitter just nu i bibblan med ida och försöker göra någonting vettigt, går väl inte alltför bra. Gjorde slut på all min vettighet igår när jag satt och skrev i think.
 
Lektionen börjar på typ 30 min och sen efter den så ska vi gå och kolla på lucia, hoppas på att få lite julkänsla efter det. Hade även tänkt gå och kolla om jag kan bli blodgivare efter skolan, får väl se hur det blir med det,känns inte som att jag kommer kunna bli det, men man kan ju alltid hoppas.
Sen hade jag tänkt bygga på min båt, Niklas sa att han skulle komma och hjälpa till lite. Får se hur mycket jag låter han bygga, vill ju inte att han ska förstöra nå.
 
Kan vi svetsa någon dag Nioklas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0