Det är ju som att säga till en hemlös ''gå och köp en hamburgare''.

I fredags åkte jag och Nikke till fjällen, tanken var att köra lite skoter och mysa på. Blev mest mysa eftersom att det var typ -35.. Men jag har då haft kul ändå! Gjorde gomiddag i fredags och på kvällen kom även Danne och gjorde oss sällskap. For hemåt det gjorde vi i lördags, tror att det berodde på temperaturen och på bristen utav vatten. 
Idag har vi varit till stan en sväng och kollat lite grann på såna där sista minuten grejer. Julgranen har vi också pyntat, riktigt fin blev den. 
Nikke for för en liten stund sen, kommer kännas tomt att sussa utan honom inatt.. Han är så himla fin. 
Hade tänkt städa mitt rum ikväll också, blä vad jobbigt det kändes.
Sen önskar jag även alla en riktigt God Jul, hoppas att morgondagen blir bra för er alla!
 
 
Måste även säga att jag har hittat min balklänning, den bara måste bli min! Den var så otroligt fin, men även otroligt dyr.. Så då är det bara att börja spara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0