.

Har varit som en dyster morgon, det är den väl fortfarande. Varit och lämnat Niklas på kallax, saknar honom redan. Kommer bli 2 extremt långa veckor. 
 
I onsdags var vi i stan så att jag fick byta ringen jag fick utav Niklas till en mindre storlek. Var även på bio och såg The Hobbit på kvällen, grymt bra film! 
Igår var vi i Luleå och jag fyndade ett par jeans och en t-shirt. Sen har jag väl bara myst så mycket jag har kunnat med Niklas. 
Ska snart bege mig mot stan, hade tänkt sola en sväng. känner mig då inte alls nå sugen längre.Sen ikväll vet jag inte vad som händer, ingenting antar ja. Sagt det förut och jag säger det igen. Jag har bestämt mig för att sluta planera i förväg, ingenting blir ändå aldrig som man har tänkt och när ingenting blir som man har tänkt, blir man besviken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0