Pretending that airplanes in the sky are shooting stars

Hemma från fjällen där jag har spenderat min helg, med lite skoter och lite mys.
 
3 dagar utan att blogga var det bästa jag kunde göra, känns lite bättre inombords men ändå inte helt okej. Gråta och prata ut funkar väl kanske inte alltid som man vill att det ska göra. Vill bara känna mig som mig själv igen. Kanske blir det bättre nu när det snart är lov och man får träffa på tomten igen. Eller det kanske blir bättre när det är dags för nyår, den absolut bästa dagen på hela året, enligt mig. Bara få lämna all skit bakom sig och ta nya tag, och det är de jag känner att jag behöver just nu, ett helt nytt år. Vem jag ska fira in detta nya år med är ej bestämt, eftersom att den enda personen jag vill fira med, inte kommer att vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0