You Can Be The Greatest, You Can Be The Best.

Sista dagen på år 2012, det känns skönt men samtidigt lite tråkigt. Det har hänt så otroligt mycket detta år, både bra och dåliga saker. 
Det finns 4 saker som jag minns bäst och det är:
Min 18-års dag, och speciellt överraskningsfesten som mina kompisar hade ordnat. Sånt där får en verkligen att må bra, och man känner ju att man har de finaste vännerna en människa kan önska sig.
Sen mitt körkort som jag har skaffat, vilken underbar frihetskänsla det är att få sätta sig i bilen och bara köra iväg, radion på högsta volym och själv sjunger man för fulla muggar. Kan som inte bli så mycket bättre där inte!
Min och Niklas 1-års dag firade vi också med att åka till Umeå och bo på hotell, hur mysigt som helst. Vet att det kommer bli många fler år med denna underbara kille.
Tog även min andra utlandsresa till Turkiet med Niklas, den resan kommer jag aldrig att glömma. Att få spendera en hel vecka med personen man älskar är ju aldrig helt fel, och utomlands dessutom. Längtar så otroligt mycket till nästa resa jag ska göra, hade tänkt ägna otroligt mycket tid på att resa när jag är klar med skolan. Vill upptäcka världen! 
Förutom dessa minnen så har jag ju otroligt många fler, tänkte lägga upp lite bilder här nedanför också från det gångna året. 
 
 
 
Och Gustav får stå för den sista bilden i detta inlägg, ni får stå ut med att bilderna är i olika storlekar. Vill bara knyta ihop säcken med att säga att detta år har varit det mest händelserika för lilla jag, jag har besökt så många platser och varit med så många människor. Även fast jag känner att det saknas personer som har stått mig nära så känner jag mig ändå hel, och även fast det har varit en del deppinlägg så känner jag mig lycklig. Önskar därför alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR och jag hoppas på att 2013 bara blir ännu bättre än 2012, om det ens är möjligt! 
 
Tänkte lägga ut årets låt enligt mig! Blir aldrig less och jag tycker att texten är så otroligt bra.

Kommentarer
Postat av: ea

Jätte snygg förändring på bloggen. Fina bilder :)

2013-01-01 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0