Livin' on a knife edge

Känner att denna fredag inte alls är så himla rolig, men bara att göra det bästa utav situationen typ, ska mysa med min mami och lägga mig tidigt för att ladda upp inför imorgonkväll när det blir mys med bästbrudarna! Då kan det inte bli annat än super. Kanske ser en film också, har en skräckfilm som jag har laddat ner, men är osäker på om jag vågar se den sjäälv..
Var i alla fall på körskolan imorse och pluggade, övningskörde och fixade lite grejs.
När jag kom hem har jag fixat och donat i köket, morsan och jag fixade go middag och nu snart blir det chokladpudding, galet gott!
Sjukt glad tjej som har fått spotify premium i typ två dagar, har legat på golvet/dansat som en tok medans jag har lyssnat igenom nästan alla låtar på mina awesome listor. Kanske funderar på att betala dom där 100 kr för att få det i en hel månad istället.. Will see!
Såg just att det var -39 grader ute också, mysigt.
Tumblr_lytt5vuthy1qdnreoo1_500_large
Såg den senaste Twilight filmen igår också, tyckte den var lite äcklig och lite konstig. Men ändå är man ju tvungen att se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0