13 Februari

Trött tjej som ligger i soffan och halvsover, tänker gå och lägga mig tidigt ikväll. MEN, innan jag kan gå och lägga mig måste jag plugga, hörde att det var prov på torsdag. Så det är bara att sätta fart så att man kan göra annat också!
Sovmorgon imorrn också, då kanske man hinner plugga lite innan skolan börjar så man slipper göra allt för mycket efteråt. Sen äre ju alla hjärtans-dag imorrn och då kan man ju inte sitta och plugga! Mitt bästa alla hjärtans-dag minne var när jag gick i nian och fick en ros från en person som kallade sig för '' Anonym nudist'', fick senare veta att det var från min gullevän Joel.
Höll på skratta ihjäl mig idag när Vikkan visade mig den här, skrattar speciellt mycket åt vad kvicken heter, ja jag vet att jag är töntig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0