Nog kan jag vara manlig för din skull

Nk-provet idag gick väl sådär, alltid tråkigt när inget utav det man har pluggat på kommer.. Har tröstätit choklad och sett tv.
Dansa har vi gjort idag också, kände verkligen att jag har två vänsterfötter och jag tror knappast att det är möjligt att vara sämre än mig. Så.. Killarna som jag dansade med fick styra upp alltihop, deras jobb att leda liksom.
Känner mig sjukt trött och sliten just nu, rädd att jag kommer bli sjuk. Min axel är sjukt konstig också, ont och knakar gör det i den. Slut på klagandet nu!
Ska fortsätta att dega i soffan resten av kvällen, kanske plugga lite teori också och sen blir det godernatters för min del, förstör ju sovmorgonen med en körlektion.
Citat från dagen
Så länge det är en övervåningssäng så är det lugnt - Viktoria Eriksson
Menar du dom här tuttilutterna? Min tokiga bror pratar om lunchen idag som bestod utav tortellini, inte tuttilutter som han sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0