Söndag

Igår vaknade jag och Nikke tidigt för att bege oss till Haparanda med Marcus för att besöka Ikea. Roligt med lite roadtrip! På vägen hem släppte Marcus av mig och Nikke i Luleå där vi sen såg Luleå-Färjestad, första gången jag är på en hockeymatch, och som att jag gillade det!
I morse vaknade vi inte lika tidigt, men ändå tidigt enligt mig. Vi steg upp och fixade matsäck mm och sen for vi och körde skoter med sjukt mycket folk, och det var hur kul som helst. Galna fastkörningar och mycket skratt har dagen bjudit på.
När vi kom hem har jag och Niklas bara myst, gode sliten känner man sig. Han for iaf för ett tag sen och nu försöker jag och Emma få ihop FN-skiten, wish us luck!
Suttit och kollat igenom en massa kort från då jag var liten, sjukt tokig man ser ut på dom flesta bilderna!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Haha! så jävla söt, nu får du sluta bli äldre jag känner mig ju gammal! ^^

2012-02-26 @ 22:44:19
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0