19 Januari - Det börjar närma sig nu och jag är så sjukt taggad.

Känner att veckorna bara flyter på, har nästan inga lektioner på dagarna och det är så grymt skönt. Livet leker just nu med andra ord.
Skridskor idag på idrotten och jag klarade mig hyfsat bra ifrån att ramla, är ett under att man it slår ihjäl sig med låneskridskorna, sjukt tokiga är dom iaf.
Åkte med 2 bussen hem sen har jag typ legat  och halvsovit i soffan sen dess, dammsugit har jag också gjort. Orkar då inte göra nå annat idag än att inte göra någonting, skönt.

Hatar verkligen när det it går att lägga in nån video, himla skit. Aja, lyssna iaf på denna.
http://www.youtube.com/watch?v=EPW3gRgXTq0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0