5 Januari

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på lite musik och försöker få med mig en viss person och sola, men tror inte att det går så bra, är väl bara att tjata lite mer på han då!
For en sväng och skulle försöka hitta min mössa men dom hade plogat.. Åh det var verkligen den bästa mössan jag har haft, får försöka hitta en likadan då.
Tror det var ikväll mina päron skulle bort, som att jag ska njuta ett tag iaf.
Åh det suger verkligen att vara typ hungrig och sen när man äter nå så orkar man knappt äta nå och sen börjar man må illa, kul!

You can try but never stop me
This is what I'm made of
I will never ever let go
This is what I'm made of
No one can control me
'Cause this is what I'm made of
You can hate but never break me
This is what I'm made of


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0