''Andra vänster''

Shit, inte blogga på två hela dagar. Fett galet. I fredags for jag till Niklas, vi gjorde inte så mycket men var dock vakna alldeles för länge för att se hockey. Sen sov vi till typ kvart över 2, kändes dock inte så kul att sova bort nästan en hel dag. Åkte hem till mitt hemland kring 3 nångång och senare på kvällen blev det bio med Niklas och en massa annat folk. Vi såg ''The Darkest Hour'' och den var sådär, var väldigt trött också så jag nickade till lite då och då, men mysigt var det! Niklas följde med mig hem och sov här till idag, den här gången vaknade vi typ 11 och kl 12 åkte jag Nikke och Johan till Sikfors och såg på rallyt, även Ida och Gustav var där.
Senare åkte vi hem, käkade lite, Gustav kom hit, vi for och körde lite skoter.
Nu har Niklas nyss åkt hem och jag sitter och degar i soffan, är en väldigt trött tjäj just nu så det blir en tidig kväll ikvell. pusss
Finaste pojken min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0