Oachkatzlschwoaf - Victoria

Gick bra att plugga teori idag kände jag, det är alltid kul, känner dock att körlektionen inte alls gick nå bra och det är väl mindre kul.
Känner att jag borde ta tag i lite skolplugg också men att jag inte alls har någon motivation till att göra det just nu, får ta och börja imorrn så att jag inte behöver skriva allt för mycket i helgen, det skulle verkligen vara jetetråkigt.
Hade tänkt springa ner och hämta en tårtbit och sen gosa ner mig i bäddsoffan som jag är alldeles för lat för att bädda ihop just nu, vill ha min söta pojke här så att jag kan ligga och pussa på han.
Ska bli skönt med sovmorgon till typ 10 imorrn, satsar på mycket sömn inatt då, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0