Surprise

Här var det några dagar sen man skrev, har hänt sjukt mycket kul i helgen så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga.
I fredags efter skolan åkte jag hem och fixade middagen med brorsan, tacos vart det. Niklas kom till mig och vi åkte in till stan för att hyra film och ha en myskväll, vad jag trodde iaf! Istället så möts man utav nästan 20 pers som står och gömmer sig i köket och sen hoppar fram och skriker när jag kommer hem, helt sjukt chockad blev jag, på ett sjukt bra sätt! Min första överraskningsfest och jag kommer aldrig att glömma den, har ju verkligen världens finaste kompisar och det var hur kul som helst! Hjärta till er.
I lördags vaknade jag och Nikke vid 9 sen vid 10 halv 11 nångång for vi och körde skoter med folk, vi grillade och myste. Kul var det iaf! På kvällen åkte jag med Niklas till Älvsbyn och vi såg en utav filmerna som vi hyrde, den var ganska så bra ändå. Kan tyvärr inte komma på vad den hette just nu..
Och idag har jag och Nikke inte gjort någonting alls, degat som vi alltid gör på söndagar typ, ganska så skönt ändå. Nu har jag nyss kommit hem och ska snart iväg på lite zumba, funderar på att gå och kolla på gubbhockeyn en sväng, men får se.
Sammanfattningsvis så har helgen varit helt galet bra!
Tänkte lägga in lite bilder från skoterkörningen och överraskningsfesten också, men har inte tid just nu så det får bli senare. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0