Can you lie next to her and confess your love?

Gick mycket bättre att plugga teori idag, glad tjäj.
Kom hem halv 3, gick och la mig i soffan och här har jag hållt hus ungefär hela dagen, bara sett på tv och typ halvsovit. Känner mig väldigt trött ändå, så det kommer nog inte hända allt för mycket ikväll. Kan ju inte plugga nå spanska eftersom att jag glömde boken på skolan, gj. Lyckades även spilla fullt med lök som jag hade hackat ner på golvet. Smart som jag är (tyckte jag) tar jag dammsugaren och suger upp allt, snabbt och enkelt. Var tydligen inte så smart enligt morsan och farsan, fick iaf lära mig att byta ut dammsugarpåsen, kan vara bra att kunna.
Ser framemot sovmorgon imorrn samt att det är fredag, älskar fredagar!
Tumblr_lxnaxqkfvz1qfvg9uo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0