En flygande Barbie

Nu är helgen snart över, vilket känns ganska tråkigt. Men som man säger, tiden går fort när man har roligt, och roligt har jag alltid med min fina kille och mina fina vänner. Var på kyrkmarknaden idag med Nikke, Marcus och Sanna. Fick med mig lite godis och jag kunde ha fått med mig en ballong hem om jag inte hade tappat den.. Ledsen tjej.
Johan for just iväg någonstans så nu är jag helt själv, kändes ganska skönt. 
Ska chilla framför tv:n en stund till, ta en dusch och sen fara till Älvsbyn för att spendera natten där. Imorrn blir det jobb och sen middag i Storforsen. 
 
Saknar min vän!

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig med! har inte träffat dig på as länge nu ju..<3

2012-07-04 @ 16:00:10
URL: http://emmmasjodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0