2012-06-14

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Var på Johans examen igår och nog fick man lite minnen från då man själv gick ut nian, haha. Fick skjuts utav Ida hem från stan igår, hon har ju klarat körkortet så GRATTIS till henne ännu en gång! På kvällen skjutsade jag Johan och Melker till Öjebyn, och själv for jag och var med Emma och Gustav en stund.
Idag tog jag en härlig sovmorgon till typ nu och snart ska jag fortsätta dagen med att städa mitt rum och nedervåningen. Bara att jobba på så att man blir klar någongång innan det blir mörkt!
Var även sugen på att fara ut och springa men har fortfarande ont i halsen så det kanske inte är så smart.
Ni ska få bilder från Johans examen också, så fort jag har laddat över dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0