Lite särlek från mig till dig

Gårdagen blev bra. Åkte till stan och hyrde film med mor och sen for jag till Älvsbyn där jag och Nikke inte gjorde alltför mycket ändå, tog det ganska lugnt. Vilket vi har gjort idag också, åkt lite raggarbil och lite raggarbåt har vi gjort.
Åkte hem därifrån när jag kände att min mage började göra väldigt ont, och det gör den fortfarande... Ork int.
Varit ut och gått med pappa en sväng, träffade på en kråkunge som inte kunde flyga och även en död tofsvipa som definitivt inte flög. 
Nu sitter jag i soffan och chillar, har nyss fått massage utav mamma, hur skönt som helst! Blir ledig denna vecka from work, kändes ganska skönt när jag vet att jag kommer ha rätt så ont i magen i några dagar.
 
Världens bästa kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0