Tjejjoggen!

Märker att det var ett tag sen jag skrev, blir väl så när man har sommarlov, att man helt enkelt inte har tid.
I fredags for jag iaf till Norrfjärden med Nikke och var där med en massa pojkar, det var riktigt kul!
I söndags så sprang vi ju tjejjoggen och jag är riktigt stolt utav min och Emmas prestation. Satsar på ännu bättre tid nästa år!
Det enda som sög var ju att det regnade, kändes som att jag hade pissat ner mig i skorna typ.
Har jobbat idag och igår och jag är så glad över att Nikke fixade så att jag fick jobba hos dom, han är ju bara bäst.
Tror jag har lyckats med att bli sjuk också, ont i halsen och i huvudet, känner mig helt slut. Därför har jag tänkt göra en tidig kväll ikväll utan min pojke som jag har sovit med i flera nätter nu känns det som. Det är såå inte mysigt utan honom..
säger grattis till min finaste flicka som gick ut sexan idag också säger jag grattis i förskott till min lillebror som går ut nian imorrn, älskar er båda massor!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack syrran<3 Det var jätte fint att ni kom! Tack för blommorna! :)

2012-06-13 @ 09:13:47
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0