We own the sky

Fixade inget som jag hade tänkt göra, hehe. For istället och cyklade till Sikfors för att köpa choklad, vilket var ganska ovärt eftersom att jag har fått lite extra ont i magen nu bara för att jag åt upp den för snabbt..
Ska snart gosa ner mig i soffan och se Allsång på skansen, fick just veta att min kusins tjej ska sjunga där tillsammans med Magnus Uggla. Vilket jag tyckte var ganska fränt!
Imorrn blir det in till stan för att fixa en massa grejs, kult att göra någonting annat än bara vara hemma.
Juste! Fick även mina betyg idag, känner mig väl ganska nöjd med tanke på hur mycket tid jag lägger ner på skolan egentligen. Ig i spanska steg 4 vilket inte var helt oväntat, sen resten g och vg. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=WQ-sKXuauTY
Lyssna på denna låt som jag tycker e ganska bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0