21Mars

Rätt så soft dag idag, behövde inte gå på tre lektioner så man fick sluta tidigare. Inte helt fel!
Gick direkt till stan när jag fick veta att vi hade slutat för att fixa en klipptid, vilket jag fick. Så en nyklippt tjej sitter i soffan och ser tv just nu. Kändes grymt skönt att få bort lite av kråkboet som satt på huvudet.
Pluggat lite granna har jag gjort nu när jag kom hem, även varit ut en sväng med Sofia, härligt väder var det ute så det var skönt. Nu blir det att göra sig klar för sängen och sen lägga sig och försöka se grey's, kommer förmodligen somna för att jag är så grymt trött.
Känner att jag har snaskat på med godis och fika som en tok den senaste tiden, så det blir att dra ner på det goda! Har haft galna humörsvängningar som jag tror kan bero lite på sockret.. Så verkar jag aggressiv beror det på allt sött jag har ätit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0