8 Mars

Har hållt till i staden idag där jag har umgåtts med Sofia, även Linn ett tag. Morsan bjöd mig på lunch på pentan och sen blev det fika på ekbergs, gott som tusan!
Gick förbi och hörde vad det ungefär kostar att göra en tatuering, blev väl inte sådär jätteglad över svaret, men är ändå grymt taggad på att göra en. Är bara att spara pengar.
När jag kom hem så har jag haft grymt tråkigt, gjorde upp lite eld i sommarstugan men var ändå för kallt för att kunna vara där, har bakat kladdkaka och nu sitter jag vid Johans dator. Fick prova lite Bf3, lyckades ganska så bra ändå.
Vid såna här tillfällen önskar man verkligen att man hade körkort, som att jag hade varit ute ur huset just nu om jag hade haft det.
Ska drömma mig bort till något bra ställe där man inte har tråkigt.

http://www.youtube.com/watch?v=6PSAxJfN1D4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0