15:00

Fortsätter med grattandet, för idag fyller världens bästa mamma år! Ganska knasigt att dom nästan fyller år samma dag, hih. Älskar er båda väldigt mycket<3
Nyss kommit hem från skolan har man, glad över att ha gjort bort engelskanationella. Kan säga att det kändes lite bättre än skrivdelen iaf, men jag hatar verkligen hörförståelsen! Hinner som inte med att både lyssna och anteckna.. Jaja, skitsamma!
Inte så mysigt väder idag så det blir inge springande, är väl bra att ta någon vilodag också.
Börjar verkligen tvivla på att jag har fått nå sommarjobb, alla har ju fått veta vars dom ska vara nånstans, alla förutom jag! Får väl hoppas på att det tar längre tid för posten att anlända i Arnemark..
Känner mig som en glad tjej idag, vilket är en rolig känsla.
Planerna om att vara nyttig och äta mindre socker skrotades ganska snabbt, men inte gör det mig nå!

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack för dom fina presenterna, <3 Älskar Dig <3

2012-05-09 @ 22:27:39
Postat av: Mami

Tack för dom fina smyckena <3 Älskar Dig <3

2012-05-09 @ 22:30:14
Postat av: HEJSAN

Jag läser din blogg:D

2012-05-10 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0