Before i forget

Börjar med att säga grattis till Emma som klarade körkortet idag, grattisgrattisgrattis! Känns faktiskt fortfarande lite overkligt att jag också har det, kanske beror på att man inte kan åka när man vill elr så eftersom att man delar bil. Men är ändå helt grymt, finns nog ingen bättre känsla!
Efter att vi hade slutat så gick jag och Lova in till stan, väntade på att mamma skulle sluta så att hon kunde följa mig och köpa ett par nya shoes, såna man kan springa och leka i. Hittade iaf ett par som var grymt sköna, blir att anmäla sig till tjejjoggen i Sjulsmark till sommarn, så det är bara att ligga i och träna.
Köpte även glass till mig och Nikke som jag ser fram emot att mumsa på.
Engelskanationella imorrn kl 9 och jag är lite nervös faktiskt, bara att läsa igenom det vi ska skriva om några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0