Hej?

Helt okej skoldag, idrotten sög, känns som att jag håller på att bli sjuk elr nå. Regnade och var kallt, ingen bra kombination för utegympa helt enkelt. En rolig sak var att Bella lyckades tappa ut halva sin youghurt rakt på byxorna, lite ironiskt att precis innan hon gjorde det sa hon ''Om jag spiller nu dör jag''. Ganska klantigt om ni frågar mig.
Gick på stan med Bella, träffade även Anna och Sanna under den tiden.
Åkte hem, la mig i soffan och somnade en stund. Nu gosar jag ner mig i sängen med en film kanske, fram tills criminal minds börjar. Om jag orkar vara vaken så länge förstås!
Och ingen bil eller nå imorrn så det blir att åka till skolan halv 9 även fast man börjar halv 12, great.
Är typ ingen som läser min blogg så vet inte om jag ska sluta blogga eller bara ta ett uppehåll eller nå, annars kan ni ju kommentera och ge tips om vad ni vill läsa om osvosv. Hörshej.

Kommentarer
Postat av: linn

sluta it!!!!!

2012-05-10 @ 23:14:04
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0