Wild and crazy

Hade min sista idrottslektion idag, det var faktiskt lite sorgligt men rolig var den då iaf! For till optikern efter skolan och kollade synen, har känt att jag har börjat se sämre med linser på och lite sämre hade den blivit, men dock inte så farligt.
Var även väldigt massor med wild and crazy. Skulle gå och klippa mig, den vanliga klippningen utav slitna toppar, slutade med att jag klippte lugg bara sådär. Vet inte riktigt vad jag tycker än, tar väl ett tag att vänja sig. Mamma och pappa tyckte iaf att det var fint!
Skulle försöka plugga lite geografi, men så fort jag öppnade boken och började läsa så var jag helt lost. Känns bra med prov och det imorrn då! Ska försöka att läsa igenom allt ikväll, sen har jag ju sovmorgon till typ halv 2 imorrn så jag har ju lite tid åtminstone.
Saknar min pojkvän lite grann:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0