Det är då inte jag i alla fall.

Min rygg är helt död och då menar jag verkligen helt död. Förstår inte alls varför jag har fått så ont i den, det bara blev så efter bandyn, som förövrigt inte gick så bra som jag hade hoppats på. Känner mig typ helt slut i kroppen och inte på ett sånt där skönt sätt som man brukar känna efter man har tränat.
 
Känslan av att vara med men ändå inte riktigt vara med, kroppen är där men tanken är någon annanstans, ungefär så har jag kännt hela dagen idag. Ingenting känns rätt just nu och jag hoppas att det går över väldigt snart. 
 
G+ på psykologiprovet vi hade innan lovet fick jag, kändes väl bra. Tänkte se Twilight filmen som går på tv nu, får se hur länge det blir. Säger iaf godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0