Rubrik

Har fått ihop en del på engelskan, men det går ändå skitdåligt. Varför ska jag vara så himla dålig på att ta tag i saker och ting, varför ska jag alltid bara skjuta upp allt till sista minuten? Om jag bara hade gjort detta under tiden vi har fått i skolan så hade jag aldrig suttit här helt panikslagen och tänkt över hur mitt betyg verkligen kommer se ut i engelskan egentligen. Och nu när jag egentligen borde skriva så sitter jag här och skriver istället, vad ska det bli av mig egenligen. Nä just idag är allt bara skit, hatar skolan, hatar livet och jag hatar min dåliga motivation. 
Hade iaf en bra promenad med Sofia och Robin, fick prata ut ordentligt, vilket behövdes. Ska typ ställa mig i ett hörn och skämmas för att jag är så dålig. 
 
Ska även säga grattis på namnsdagen till min finaste mami, säger även grattis till alla andra Elisabeth's som finns där ute, däribland mig själv. Grattis mig. 
 
En groda från Amazonas, tydligen en ny art. Om nån ens bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Linncj

Fett från groda;-)

2012-11-19 @ 22:27:13
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se
Postat av: mami

Du är inte dålig

2012-11-19 @ 22:44:46
Postat av: mami

Du är bra!! men ibland är det tungt och så måste det oxå få kännas ...och så kämpar man på nästa gång o lär sig av sina misstag/ styrke kram mami

2012-11-19 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0