Tatueringar och bal

Sitter och lyssnar på lite soft musik sådär. Har spenderat hela helgen med min fina och vi har bara myst på med film och gotta. 
Ska försöka skriva lite engelska nu hade jag tänkt, får se om det händer någonting på den fronten. Kom på att jag kanske inte ens har word på denna dator.. Det läre vi ju märka.
På ett tag är det även dags för zumba, skaka bort lite chips och glass låter som en bra plan tycker jag. Måste verkligen ta tag i mitt sockerberoende.
 
Sitter och funderar lite på vad jag vill tatuera för någonting, är så grymt sugen men jag vill ju inte har någon random ful grej. Bara att tänkatänkatänka!
 
Längtar så otroligt mycket till balen och studenten, kommer bli awesome! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0