Lögner, drama och ännu mer lögner och drama

Är inte allt för många som läser min blogg just nu ser jag, vilket är lite tråkigt.. Fast det gär ändå inte så jättemycket eftersom att jag mest skriver för min egen skull så att jag ska komma ihåg allt. Det är ju lite som en dagbok men ändå inte, bloggen lyssnar då på vad jag har att säga iaf. 
Skolan idag har varit helt ok, skönt med sovmorgon och det, fick även sluta tidigare vilket var skönt det också.  
Nu har jag nyss blivit klar med lite pyssel som jag har hållit på med, som att jag var irriterad på slutet, men det är så det brukar vara. 
Snart kommer det hit folk på middag, kompisar till mamma och pappa. Ska även skjutsa johan till Öjebyn på ett tag, får väl se vad man ska hitta på själv då. håller på att ladda ner ett nytt avsnitt utav Vampire diaries som jag måste se iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0