Tisdag

Här kan vi se då Niklas körde fast med bilen i en lergrop.
 
Fick sällskap utav min pojkvän i går, är så glad att jag har honom. Han får mig alltid på bättre humör även fast vi inte gör nå speciellt alls.
sitter just nu och har engelska, ska skriva en uppsats om regnskogar. Är väl hyfsat intressant kan jag tycka men jag känner mig så trött och seg, därför det inte går allt för bra just nu. Skulle tydligen dra över på religionen idag också, vilket betyder att jag kommer hem typ en timma senare. BLÄ. Tror även att det är min grupp som ska redovisa idag och jag tror att jag glömde mitt papper at home.. attans.
Blir dock lite gladare när jag vet att det är innebandy ikväll, då har jag någonting att se fram emot iaf.
 
Takida – Swallow (Until You're Gone) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0