47

Och helgen har bara flygit förbi, kan ju bero på allt roligt jag har haft. I fredags så blev det bowling med fint folk och jag kan faktiskt skryta med att jag vann för första gången! I alla fall på den banan jag spelade. Det var kul! 
I lördags så gjorde jag och Nikke inte alltför mycket, vi fixade gomiddag som bestod utav kycklingwok och milkshake till efterrätt, det var inte dåligt ska ni veta. Sen som avslut på kvällen blev det ett skönt och varmt bad.
Idag har vi cyklat lite, städat på firman och nu blev jag just klar med engelskauppsatsen. 
 
Hade tänkt gå och krama min tokkille nu också, kanske se lite skräckfilm. Puss och kram! 
 
Snart Turkland och studenten!!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt! Släng upp en bild på hotellet;)

2013-04-23 @ 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0