56

Mådde inte alltför bra igår och därför fick jag nå cp-ryck och lösenordsskyddade bloggen, men det har jag tagit bort nu. Orkar inte med mig själv när jag får såna där humörsvängningar, då vill jag bara sätta mig på en buss, ett tåg eller ett flyg bara för att ta mig härifrån så att jag slipper såra någon. Men jag har tänkt skärpa mig. 
 
Fick i alla fall jobbet på havsbadet, så där ska jag vara hela sommaren som badvakt bla. Om det nu är någon som bryr sig ens. 
ikväll blir det smask med lite folk, det ser jag fram emot. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är superkul att du fick vara badvakt och allt! Var inte så hård mot dig själv, det svåraste är att vara stolt över den man är. Och jag bryr mig! ba så du vet <3

2013-04-13 @ 16:01:43
URL: http://emmmasjodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0