60 Dagar Kvar.

Hej, nu är jag tillbaka från påsklovsslöeriet! Har haft ett så otroligt bra lov att det inte går att beskriva. Har myst i fjällen och det har varit hur bra som helst. Har åkt mycket skoter och ätit väldigt mycket gott. Myst med världens finaste kille har jag också gjort. 
I lördags så började vi åka hemåt och vi kom väl hem kring 9 nångång. Efter att jag hade packat upp och lite sånt så for jag ch Nikke till Marcus där det var fest. Vi sa hej och skjutsade in lite folk till kalles innan vi slutligen hamnade på sunes där vi åt lite granna. Jag och Nikke firade även våran tvåårsdag i lördags. Som att jag älskar den pojken och hoppas på många år till tillsammans med honom. 
Vi firade lite extra igår med att äta middag på pit stop och sedan gå på bio och se The Host, som förövrigt var en rätt bra film.
Personligen tycker jag att lovet kunde ha varit åtminstone en vecka till, men det känns skönt att bara få göra bort allt skit som vi har kvar att göra i skolan. 
 
Efter skolan idag så åkte jag direkt till min kompis Gustav för att sedan gå på en jobbintervju på stenvalls. Vet inte alls hur det gick och vet inte heller om jobbet är någonting för mig. Får väl se hur jag gör. 
Nu sitter jag och latar mig med lite godis och lite tv. Borde egentligen göra någonting vettigt men jag orkar inte just nu. Det enda som saknas just nu är min pojkvän, frågan är ju varför han inte är här när jag vill ha en kram och en puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0