RESELEDARUTBILDNINGEN!

Jag tror att jag kanske har hittat någonting som jag kan tänka mig att göra, åtminstone ett tag i alla fall! Det verkar helt sjukt roligt och jag tror att jag skulle trivas jättebra! Frågan är ju bara om jag skulle hoppa på kursen som börjar i november nu i år, eller om jag ska vänta tills nästa år. Det är rätt dyrt, så jag tror det lutar åt en kurs nästa år istället. Blir så less att det alltid ska handla om pengar, pengar hit och pengar dit, man har tydligen alltid för lite och tydligen så behövs dom för att man ska kunna uppleva någonting annorlunda. 
 
Men reseledarutbildning i Spanien i 5 veckor, den är jag grymt sugen på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jobba jobba jobba och låna av mors farsken;)

2013-04-25 @ 11:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0