2013-08-12

Inatt ska jag sova helt själv i lägenheten. Jag vet inte riktigt än hur det går eftersom att jag inte har vågat känna efter. Jag sitter i alla fall och ser lite tv i våran nya soffa som äntligen har kommit! Ska snart ta en dusch och använda mina nya anisiktskrämer som jag köpte idag. 
 
Imorgon blir det jobb till 9 och jag är inte alls sugen, är så otroligt less på det där skitstället men ändå tar jag mig inte ur soffan för att söka nåt annat att göra. Så det måste jag fixa typ nu. 
 
Går även och längtar tills jag och Nikke ska åka på våran roadtrip vilket blir antingen söndag eller måndag. Ska bli riktigt skönt att bara få komma bort en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0