När saker och ting känns rätt

Och här var det länge sen man skrev, kan inte ens komma ihåg allt jag har gjort sen jag skrev här sist. Men jag kan berätta om det jag kommer ihåg!
Jag och Nikke fick äntligen åka iväg på våran efterlängtade roadtrip som tog oss på vägar genom Norge, lyxhotell i Åre och slutligen Ljusdal. Jag är riktigt nöjd med våran resa och jag är glad över att jag fick göra den med min Niklas. 
 
I lördags så använde jag min stat-biljett och det var hur kul som helst!! Hela kvällen var rolig och jag är glad att Nikke övertalade mig att följa med, ja han fick övertala mig eftersom att jag inte alls var sugen under dagen. Men jag är  glad att jag följde med, helt klart en lyckad kväll! 
 
Igår så tog vi det lungt efter lördagens bravader, vi for och grattade farmor som fyllde år och senare på kvällen så spelade vi lite volleyboll och kubb med lite människor. Vi avslutade dagen med en film och gotta. Det var mysigt.
 
Idag så är jag i Arnemark och hittils har jag putsat och målat lite möbler som jag hade tänkt ta till lägenheten, som jag snart ska lägga ut bilder på!! Nu har jag fixat lite CV och snart hade jag tänkt gå och köra ett träningspass, dags att komma i form igen! 
 
Måste få säga att det kändes lite konstigt att inte få börja skolan förra veckan, nu känns det verkligen på riktigt, jag har blivit ''vuxen'' fast ändå inte. Jaja jag vet inte riktigt hur detta ska sluta, hoppas bara att jag hittar ett nytt jobb.. så alla kan ju hålla tummarna. Nu är det träningsdags, hejrå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0