Ny Adress

Äntligen så har nycklarna till lägenheten äntligen blivit våra, så i fredags satte vi igång med inflyttningen och nu har vi faktiskt införskaffat det mesta som vi behöver. Har dock inte fått våran soffa än, men vi hoppas på att den kommer nu till veckan! Så för tillfället består våran soffa utav kuddar och sackosäckar, haha.. 
 
Även fast det känns hur roligt som helst att få bo själv med Niklas så kan jag få väldigt mycket hemlängtan ibland, även fast jag bara har varit borta sen i fredags.. men nu när Nikke far och jobbar i veckan så hade jag tänkt åka hem och sova någon natt, inge roligt att sova själv!
 
Men nu är det snart dags för oss att sussa eftersom att båda ska jobba imorrn, så godnatt. 
 
En lite dålig bild från köket, men det är den enda jag orkar lägga ut nu! Mer bilder får ni när soffan är på plats!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0