Juletider

Här har jag inte varit inne på ett tag.. felåt! Hade i alla fall en riktigt mysig julafton och jag har fått jättemånga fina julklappar.
Jag började med att följa med familjen upp till mormor och morfar där även Anders, Ewa och Linn var. Sen efter det grymt goda julbordet så begav jag mig mot Älvsbyn till Nikkes familj. Sammanfattningsvis så var det en superbra dag!
 
Idag så har jag och Nikke varit i Luleå på mellandagsrean och jag har shoppat en hel del och jag är riktigt nöjd över mina nya kläder. Vi har även fikat och bara haft det mysigt<3 
 
Imorrn ska jag fara och använda en utav mina julklappar, nämligen en träningskort på actic. Så imorrn blir det svettigt! 
 
Christmas.
 

Måste även berätta om min och Nikkes utflykt till gruvan i Pajala! Hade turen att få följa med honom en dag på jobb dit, det var riktigt kul att få se lite vars han brukar hålla hus när han är borta och även vad han gör. Sen att få se alla stora maskiner var helt sjuuuuukt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0