19 Februari

Hade en jättemysig helg till fjälls med min finaste och hans föräldrar, skulle kunna stanna där hur länge som helst. Blev däremot inte alltför kul när både jag och Nikke blev tvungna att vara hemma igår eftersom att ingen mådde speciellt bra, jag är även hemma idag och tar det lungt. Ska skriva lite pa hade jag tänkt, sen vill jag också gå ut i det vackra vädret. Får väl se vad som orkas med. 
Fick även min balklänning igår, som att den är vacker! Precis som jag hade tänkt mig. Den satt bra runt midjan och över höfterna men den var lite för stor över mina boobs, som jag visste. Så det blir att fixa någon som kan sy in den, vi vill ju inte att den ska ramla ner på röda mattan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0