12 Februari och Fettisdag

Gick och la mig kring halv 9 igår eftersom att jag var hur trött som helst. Det var i alla fall hur skönt som helst. 
Idag har dagen bestått utav mingel på nolia, får lite smått panik när jag inte har någon aning om vad jag vill göra med mitt liv. Vill inte gå ut skolan när jag inte har någonting att göra efteråt.
 
Gick på stan ett tag med Emma efter nolia och jag fick med mig ett par skor hem. Får se om dom stannar eller åker hem till butiken igen. Är tydligen med och tävlar om ett presentkort på resia nu också, hoppas väldigt mycket på vinst, så ni kan ju hålla tummarna för mig! 
 
Nu ser jag lite tv samtidigt som jag plockar undan i mitt rum. Ska även hinna med båtbygge innan det är dags för innebandy. Hoppas på en semla snart också dagen till ära. Älskar att sluta tidigt. 
 
Brandman tror jag är någonting för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0