Dagar jag tycker om

Älskar vädret som har varit idag! Har i alla fall tagit vara på det så mycket som möjligt, grillade hamburgare ute på gården till lunch med Nikke och sen blev den en skotertur till Sikan där vi mötte upp Johan. Fick träna lite på att burka med skotern, tycker att det tar sig och att jag har blivit rätt så duktig ändå. Det enda som jag behöver lära mig nu är att dra igång skotern.. 
 
Har nyss varit på zumba och nu sitter jag nyduschad i soffan och chillar, väntar på att Nikke ska komma hit så att vi kan mysa. Ska även skicka iväg ett mail och hoppas på sommarjobb på Stenvalls, inte på varje zumbapass man får erbjudande till en chans på sommarjobb. Livet är allt underligt ibland, känner mig i alla fall sjukt glad! Nu håller vi bara tummarna på att jag får det också. Tror jag ska ta mig lite glass och fira denna braiga söndag, ingen skola imorrn, yes!
 
Längtar efter lite Turkiet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0