Du är min favorit.

Blev tvungen att åka hem från skolan idag eftersom att min mage inte ville vara med och leka, jag trodde att ja skulle kräkas där ett tag..så jag kunde inte riktigt äta nå lunch, men nu har jag fått i mig lite grann åtminstone. Önskar väldigt mycket att min pojkvän var här just nu och kramade om mig och pussade på mig. Har saknat han så himla mycket och därför var det extra mysigt att han sov med mig inatt. Jag älskar verkligen att ligga i hans armar och när han stryker mig i håret, jag kan inte fatta att det bara är ungefär 2 månader kvar innan jag och Nikke har varit tillsammans i 2 år. Det känns som så mycket längre, som att han alltid har funnits där och jag hoppas att vi får vara tillsammans minst 2 år till. Jag vet att jag kan vara en surbitch och gnälla över småsaker, men jag försöker att bättra mig och det går inte att vara arg eller ledsen när jag är med dig eftersom att du är den finaste människan både på insidan och på utsidan. Jag älskar dig Niklas Lundkvist. 
 
Just nu sitter jag i soffan i min mysiga one piece och ser lite tv. Hade tänkt börja skriva lite pa, får se hur det går, jag känner mig lite stressad över att hinna med allt. Men det ska nog gå bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0