Ensam hemma.

Tog en lång natts sömn, från halv 9 till 10 imorse vilket var grymt skönt. Kring halv 12 kom Susanne och hämtade upp mig också for vi till Älvsbyn där jag har städat. Från Älvsbyn till Piteå hade jag turen att få lifta med Patrik och Jim som skulle och äta på sunes eller nå sånt. När mamma slutade klockan 4 gick vi först en sväng på stan, fick med mig en jacka hem plus att jag kollade på en till jacka som mamma ska gå och köpa på torsdag. Sen gick vi och käkade på Golden Dragon och slutligen hyrde vi film som vi ska sätta oss och se nu. Helt enkelt en bra tisdag. Imorrn måste jag skriva lite pa och kanske bygga lite grann också, får väl se. 
 
Tumblr_mfgimhqzss1rzwzrzo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0