Krama mig.

Blev inte alls nå gympa för min del eftersom att min mage inte mår så himla bra. Vill bara mysa.. Tyvärr har man ingen alls att mysa med. Nä men fick i alla fall mitt rum städat och mina sängkläder bytta, kommer bli skönt att få sova, vilket jag kommer göra väldigt snart eftersom att jag är trött som ett as. Kanske lägger mig och ser en film också, det blir nog bra tycker jag. Borde egentligen plugga lite till imorrn när vi ska ha debatt, men det hinns nog med imorrn under mitt sjukt onödiga och äckligt dumma hål som gör att jag går helt cp länge på en fredag. känns så sjukt ovärt att åka till skolan på fredagar, det borde vara förbjudet att ha hål på mer än två timmar. Skolan är, och kommer alltid att förbli, hatad. Kommer bli så otroligt skönt när det är över, längtar som en tok! Jaja är det nån som vill komma och ge mig en kram, gör det snälla, det behövs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0