Lördag

Hade jättemysigt igår med mina flickor och min gudson, som alltid! 
Idag tog jag en sovmorgon, vilket var jätteskönt. Har just nu en paus i mitt läsande, hatar att läsa dåliga böcker. Ikväll hade jag bara tänkt vara hemma och ta det lugnt, såg att P.S I love you skulle gå på tv så jag kanske ser den och äter gotta. Hoppas bara att jag hinner läsa dom sidorna jag hade tänkt läsa idag. Hatar skolan. Är dock lite glad över att jag fick veta att studentmösssorna kommer att anlända nästa vecka någon gång, sen väntar jag ju på min balklänning som antingen kommer nästa vecka eller veckan efter det, åh vad jag hoppas att den ska passa! Klickade även hem lite kläder från H&M idag också som jag har tänkt ha till sommaren, kanske speciellt i Turkiet. Det enda som saknas i min garderob nu inför sommaren är ett par ljusa jeansshorts och en ny bekini sen är det bra. 
 
Cary Brothers – Ride 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0