Måndag

I fredags så kom Nikke till mig, som planerat. Vi åt middag och mös lite innan vi bestämmde oss för att gå till byan och se på film och köpa lite godis. I lördags så for vi till sikan och körde lite skoter och senare på kvällen så åkte vi på bio och såg Texas Chainsaw med några andra grabbs.
Igår körde vi lite mer skoter, grillade på älven gjorde vi också och jag hant även med att bygga båt. Slutligen på kvällen så åkte jag med Nikke hem till Älvsbyn där vi såg en film och sen somnade. Mysig helg helt enkelt. 
 
Just nu sitter jag och gosar i soffan med lite one tree hill och min one piece. Det enda som saknas är min fina, önskar att han kan komma hem tidigare än planerat så att vi kan mysa ännu mer. 
Idag var första dagen på våran så kallade arbetsmarknadsvecka, känns som att veckan kommer bli ganska soft ändå. Skönt att slippa en massa lektioner för en gångs skull och sen är det ju skönt att få sluta tidigare också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0