Rakt ut i luften flög en snorbacill

Imorse lämnade Nikke mig i min stora säng helt själv för att åka och jobba, var verkligen inte roligt att säga hej då.. Vill ju att han också ska vara ledig när jag är det:( 
 
Sov inte alltför länge till efter att han hade farit innan jag steg upp och for och åkte skidor med morsan i sikan. Det var riktigt kul! Blev dock helt slut efteråt och då skämtar jag inte, var tvungen att lägga mig ner och vila ett tag. Känner mig fortfarande helt slut i kroppen. Men jag tog mig i alla fall ut och byggde lite båt med farsan och nu har vi nyss ätit. Känner att det blir en tidig kväll ikväll så att jag orkar upp imorrn, ska till Älvsbyn och städa på morgonen.   
 
Min båt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0