Torsdag och jag är irriterad

Sitter ochförsöker vara lite duktig med att skriva pa, men det blev lite svårt eftersom att jag måste mäta och lite sånt. Även fråga pappa vad en del saker heter. Det ska jag styra när jag kommer hem hade jag tänkt.
Är lite irriterad över att vi idag fick vet att vi inte hade någon lektion, vilket betyder att jag hade kunnat sova mycketmycket längre.
Ikväll ska jag och gympa tror jag, hade varit skönt. Sen ska jag plugga också kanske jag hinner se en film som jag har laddat ner. Eller nä juste, den var ju på min dator som är död, skit också.
 
Sen säger ja grattis till finaste Emma som fyller år idag, hoppas du får en bra dag. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0